Haber

Bocchi Tasarım, İnovasyon ve Ar-Ge Yatırımını Beş Katına Çıkarıyor

İtalyan kökenli Bocchi, 2022 yılında skalasına eklediği beton, petrol mavisi, Burgonya bordosu ile birlikte 25 farklı seçenek sunan yeni renk skalasını tanıttı. Tasarımlarını “Il bagno per tutti” (Herkes için banyo) mottosuyla hayata geçiren Bocchi, 18 farklı banyo ve 5 farklı mutfak koleksiyonunu müşterilerinin tercihine göre renklerle kişiselleştiriyor. Türkiye’nin en geniş renk yelpazesine sahip banyo mutfak markası Bocchi, mekânlarda beyazın tekdüzeliğine meydan okuyor.

Bocchi’nin renk skalasında mat ve parlak tonlarındaki siyah, beyaz ve altın renginin yanı sıra gri, yasemin, kaşmir, turuncu, bisküvi, kırmızı, antrasit, mandalina sarısı, kahve, yeşil, buz mavisi, somon, mint yeşil, beton, bronz, petrol mavisi, Burgonya bordosu ve gümüş rengi yer alıyor. Mint yeşil, mandalina sarısı, somon, yeşil gibi doğadan ilham alan renklerin 2022 yılının en çok tercih edilenleri arasında yer alacağı öngörülüyor.

Bocchi Genel Müdürü Serkan Ak, pandemiyle birlikte ev dekorasyonuna verilen önemin arttığına dikkat çekti ve ekledi:

“2019’dan 2021’e seramik sağlık gereçleri ürün kategorisinde satış adedimiz yüzde 44 artarken, renkli ürün satışımızı da 2,5 katına çıkardık. Renkli ürünlerin satış portföyümüzdeki payı 2 yılda yüzde 67 arttı. Dünyaca ünlü tasarımcılar Ross Lovegrove, Claudia Danelon ve Federico Meroni’nin imzasını taşıyan koleksiyonlarımız da bu dönemde daha fazla ilgi görmeye başladı. Tasarım, inovasyon ve ar-ge’ye ayırdığımız bütçeyi önümüzdeki iki yılda 5 katına çıkarmayı hedefliyoruz”